جکهای ریلی (دنده شانه ای)



جک ریلی راجر

کارخانه ROGER در ایتالیا قرار دارد و تولید کننده طیف وسیعی از اپراتورهای درب بازکن و جک پارکینگی می باشد. تولیدات این شرکت شامل همه نوع اپراتور درب اتوماتیک پارکینگی ، جک ریلی ، راهبند و کرکره برقی می باشد که در مدل ها و قدرت های متفاوت عرضه می شوند. جک ریلی راجر ۱۲۰۰ ایتالیا مخصوص درب ریلی پارکینگ با توان جابه جایی درب به وزن ۱۲۰۰ کیلوگرم و ولتاژ کارکرد جک ۲۲۰ ولت می باشد.
جک ریلی درب اتوماتیک برای مکان هایی که نیاز به باز شدن درب به صورت ریلی یا کشویی میباشد مورد استفاده قرار می گیرد.

جک ریلی کروز

جک درب ریلی کروز ۱۱۰۰ با بهره‌مندی از موتور پر قدرت با توان ۱ اسب بخار قابلیت جابجایی لنگه دربی با وزن ۱۱۰۰ کیلوگرم تا طول ۸٫۵ متر در دقیقه را دارد. موتور کروز ۱۱۰۰ عملکرد بسیار کم صدا دارد و با وجود قابلیت Soft start و Soft Stop در زمان باز و بست شدن علاوه بر اینکه صدای بسیار کمی ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا از شدت ضربه به گیربکس جلوگیری کند که این امر به طول عمر موتور کمک شایانی خواهد کرد.
سیکل کارکرد این موتور بسیار بالا بوده و در شرایط زمانی سخت و تردد بالا عملکرد بسیار خوبی را در آزمایش‌های مختلف داشته است تا از این موتور بتوان در مکانهای تجاری اداری، صنعتی و مسکونی تا ۲۵ واحد بدون مشکل استفاده نمود.
موتور ریلی کروز ۱۱۰۰ ساخت ایران و تولید شهر اصفهان می‌باشد که این امر باعث می‌شود تا قطعات این جک، در صورت نیاز به راحتی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. با این حال شرکت کروز برای این موتور ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است

جک ریلی بتا

این مدل از موتور ریلی اتوماتیک شرکت بتا اف 500 نام دارد که با ولتاژ 220 کار میکند و دارای قدرت موتور 1600 کیلوگرم است که با این قدرت میتواند درب هایی تا عرض 11 متر را جابجا کند و همچنین برای جلوگیری از شکستگی قطعات گیربکس و سایر اجزای داخلی را از جنس فولاد ساخته اند که بوسیله ی ریل های نصبی برروی درب به حرکت در می آید که شکل زیر گویای این عملکرد است
مدت زمان گارانتی درب اتوماتیک ریلی بتا F500 یکسال میباشد که این گارانتی حتما باید توسط شرکت نصب کننده انجام گیرد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *